no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون پرورشی با موضوع اعتماد به نفس دانش آموز + پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
ژانویه 30, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون پرورشی با موضوع اعتماد به نفس دانش آموز + پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون پرورشی

گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 13 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون پرورشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه  زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده زنده کردن اعتماد به نفس در دانش آموزم

چکیده :

اعتماد به نفس از اساسی ترین عوامل در رشد شخصیت دانش آموزان و کسب موفقیت در دوران تحصیل آن هاست. داشتن اعتماد به نفس بدون تردید پیشرفت های تحصیلی و کارآمدی بیشتری را برای دانش آموزان به ارمغان می آورد. در این تجربه ی تربیتی تلاش نگارنده این بوده است که با استفاده از مهارت ایجاد اعتماد به نفس تاثیر مثبتی بر رفتار دانش آموز مورد نظر بگذارد تا تغییر رفتار صورت گرفته و نتیجه ی لازم بدست آید.

نگارنده برای تغییر رفتار در دانش آموز مورد نظر از راهنمایی های همکاران آموزشگاه و کمک اولیاء دانش آموز هم بهره برده است. نگارنده بر این باور است که معلمان و مربیان بر روی شخصیت دانش آموزان بسیار تاثیر گذارند. فردا از آن ما نیست؛ فردا متعلق به آیندگان است اما ما می توانیم در این فردا و آینده نقش داشته باشیم. فردا همین امروزیست که دیروز منتظر آمدنش بودیم. پس تا موقعی که برای امروز و حال فرصت داریم، فعال و موثر برای ساختن فردا مشارکت کنیم تا آیندگان از تعقل و تدبُّر گذشتگان خود استفاده کنند. البته، راه های مشارکت در فردا و آینده متنوع است و تعلیم و تربیت بهترین راه مشارکت در آینده است و در این میان معلمان و مربیان واجد برترین شرایط و دارای بیشترین نقش و اثر می باشند.

مقدمه:

موضوع اعتماد به نفس از اساسی ترین عوامل در رشد شخصیت دانش آموزان و کسب موفقیت در دوران تحصیل آن هاست. داشتن اعتماد به نفس و مجهز بودن به مهارت های زندگی بدون تردید پیشرفت های تحصیلی و کارآمدی بیشتری را به ارمغان می آورد. بسیاری از شکست های تحصیلی دانش آموزان محصول عدم اعتماد به نفسی است که در وجود آن ها رخنه کرده. مقابله با احساس حقارت و خود کم بینی گام مهمی است در اعتماد به « . جهت تقویت اعتماد به نفس و اعتماد به نفس قدم اول در راه موفقیت است فرگوسن،   » نفس، اطمینان به خود و ارزش قایل شدن برای خود را به همراه می آورد .   1382 ص، 134

با توجه به مطلب فوق دانش آموزان نیازمند حفظ یا ارتقای اعتماد به نفس خود هستند که ممکن است برای رویارویی با موقعیت های تهدید کننده، راهکارهایی ایجاد جوانان دارای اعتماد به نفس پایین، راهکارهایی را چون گریز از مشارکت « . کنند گروهی، عدم سخت کوشی و تعیین اهداف غیر واقعی اتخاذ می کنند تا بدین وسیله شرایطی را بیافرینند که به کمک آن شرایط، قادر به حفظ همان حداقل احساس اعتماد به نفس و خودباوری باشند. در طول زمان، نوجوانان دارای خودباوری پایین معمولاً راهکارهای مستعد شکست را اتخاذ کرده و نتیجه های غیرموفقیت آمیز را به ناتوانی هندری   » خویش و موفقیت ها را به علل محیطی خارج از کنترل خویش نسبت می دهند .  29    و دیگران، 1381 ، صص 30 در طول تدریس هر کدام از ما معلمین به طور حتم اتفاقات خوشایند و یا ناخوشایندی پیش آمده است که از آن ها به عنوان خاطرات خوب و بد یاد می کنیم و به عنوان یک تجربه، سعی در تکرار و یا فراموش نمودن آن داریم. تجربه ی حاضر با عنوان:    » چگونه توانستم اعتماد به نفس را در دانش آموزم   م   زنده کنم « که از آن به عنوان یکی از شیرین ترین تجاربم یاد می کنم.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید