no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه گزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی مدیر ابتدایی- بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان
zip
آوریل 5, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی مدیر ابتدایی- بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان


نمونه گزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان    چگونگی بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان با برگزاری کلاس های مهارت های زندگی و تبیین موضوع

نمونه گزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان    چگونگی بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان با برگزاری کلاس های مهارت های زندگی و تبیین موضوع با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

گرد آوری شواهد یک

پس از تبیین موضوع برای بدست آوردن میزان سلامت روان دانش آموزان به وسيله پرسشنامه سلامت عمومي گلدبرگ     (Gha-28) در مدرسه عمل نمودم ، كه اين پرسشنامه داراي چهار مقياس ذيل مي باشد:

– (اضطراب): در واقع اضطراب بيشتر به حالت هيجاني- نگراني و دلواپسي به علت خطري نامعلوم مربوط مي شود. علائم آن عبارتست از احساس داغي- احساس سرگيجه يا سبكي سر، احساس بي ثباتي، لرزش دست ها، چهره برافروخته، نگراني در مورد اتفاقات بد، وحشت زدگي، عصبي بودن، احساس از دست دادن كنترل و ناتواني در رسيدن به آرامش. (كلينكه، ترجمه محمدخاني، 1380)

اضطراب شامل احساس عدم اطمينان ، درماندگي و برانگيختگي فيزيولوژيكي مي شود، شخصي كه مضطرب است از بي قراري و تحريك پذيري شكايت مي كند. اغلب در به خواب رفتن مشكل دارد. به آساني خسته مي شود، دل آشوبه و سردرد، تنش عضلاني و اشكال در تمركز دارد. در كل علائم رايج اضطراب و توصيف هاي افراد دچار اضطراب شديد از وضع خود عبارتند از «عصبي بودن، آرام و قرار نداشتن، تنش، احساس خستگي، سرگيجه، تكرر ادرار، تپش قلب، بي حالي، تنگي نفس تعريق، لرزش، نگراني و دلهره، بي خوابي، اشكال در تمركز و گوش به زنگ بودن» (نجاريان و همكاران، 1371، ص359 )

منظور از اضطراب در اين پژوهش نمره زير مجموعه اضطراب از پرسشنامه سلامت عمومي گلدبرگ است كه آيتم هاي عبارتند از: بي خوابي در هنگام نگراني، بيدار شدن در هنگام خواب احساس تحت فشار بودن، عصبانيت و بدخلقي، هراسان و وحشت زده بودن، عدم توانايي انجام كار و دلشوره داشتن و عصبي بودن كه كسب نمره پايين در اين عامل نشانه سلامت روان است. (استورا، ترجمه: دادستان، 1377)

– (افسردگي): يكي از اختلالات شايع در نوجوانان افسردگي است. تشخيص افسردگي مزمن مستلزم وجود چند نشانه به مدت دو هفته است: برحسب راهنماي تشخيص اختلالات رواني (انجمن روانپزشكي آمريكا 1994) نشانه ها عبارتند از:

  1. خلق افسرده و غمگين
  2. عدم احساس علاقه يا لذت
  3. تغيير معنادار در وزن و اشتها
  4. بي خوابي يا پرخوابي
  5. بي قراري يا كندي رواني- حركتي
  6. خستگي يا از دست دادن انرژي
  7. احساس بيهودگي يا احساس گناه
  8. اهش توانايي تفكر يا تمركز

9.افكار متناوب و مكرر مرگ يا افكار خودكشي گرا/ طرح ريزي/ اقدام جهت خودكشي

تشخيص افسردگي در نوجواني مشابه بزرگسالان است اما وجود نشانه ها در نوجوانان به شكل متفاوتي است. (بلاكمن، به نقل از استانارد، 2000)

غمگيني فراگير نوجوانان افسرده در نوشته هاي شهري آنها مشخص است و همچنين مشغوليت آنان با موسيقي هاي داراي موضوعات بي هدف و پوچ نشانه ديگر آن است.

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید