no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی هنرآموزان الکترونیک :استفاده از تخته هوشمند و ترغیب هنرجویان کم توان به درس خواندن - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی هنرآموزان الکترونیک :استفاده از تخته هوشمند و ترغیب هنرجویان کم توان به درس خواندن
zip
مارس 6, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی هنرآموزان الکترونیک :استفاده از تخته هوشمند و ترغیب هنرجویان کم توان به درس خواندن


گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 24 صفحه

در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصل های گزارش تخصصی هنرآموزان الکترونیک

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

دیباچه پیرامون قضیه ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

درک مشکل پیرامون قضیه  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

بررسی بیشتر در رابطه با ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

ارائه مستندات پیرامون ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

پیش بینی نتایج در مورد ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

راهکارها پیرامون قضیه ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

رفرنس و منبع مورد استفاده ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

زير ساخت توسعه يافته فناوري اطلاعات

در مدرسه هوشمند سخت‌افزار، نرم‌افزار، ارتباطات و تجهيزات كمك آموزشي از جمله الزامات اصلي است و در ساخت مدرسه هوشمند بايد بر اساس  نيازمندي‌ها و احتياجات فرآيند ياددهي يادگيري توسعه يابد. در مدارس هوشمند حداكثر استفاده از زيرساخت و تجهيزات موجود بايد صورت ‌گيرد و وجود سخت‌افزار و نرم‌افزار به خودي خود، به معني هوشمندشدن مدرسه نيست. در مدارس هوشمند، زيرساختي حائز اهميت است كه در ارتقاي فرآيند ياددهي- يادگيري موثر باشد.

.محيط يادددهي و يادگيري مبتني بر محتواي چند رسانه‌اي

استفاده از محتواي چندرسانه‌اي و الكترونيكي در فرآيند ياددهي- يادگيري، ركن اصلي هوشمند‌سازی مدارس است. با استفاده از محتواي چندرسانه‌اي طيف وسيع‌تري از حواس دانش‌آموزان در فرآيند ياددهي- يادگيري درگير شده و اين فرآيند تعميق مي‌شود. دراين  مدارس محتواي الكترونيكي مبتني بر برنامه درسي در فرآيند ياددهي- يادگيري توسط هنرآموزان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين دانش‌آموزان نيز در يادگيري از محتواي چندرسانه‌اي به صورت خودآموز استفاده مي‌كنند.

مدیریت مدرسه توسط سیستم یکپارچه‌ی رایانه‌ای

فناوري اطلاعات مي‌تواند مديران مدارس را در انجام ماموريت‌ها و وظايف آموزشي و اداري خود ياري نمايد.  استفاده از سيستم‌هاي مديريت مدرسه، باعث مي‌شود مديران مدارس از امور جاري فراغت يافته و اوقات خود را صرف برنامه‌ريزي، نظارت و تصميم‌گيري هوشمندانه‌تر مدارس نمايند. اولويت مدارس هوشمند، ارتقاي فرآيند ياددهي-يادگيري است. ليكن پياده‌سازي و بهره‌گيري از سيستم‌هاي مديريت مدرسه نيز در مسير هوشمند سازی مدارس، بايد مورد توجه قرار گيرد.

 

توانمندسازي هنرآموزان در حوزه فناوری اطلاعات

هنرآموزين در مدارس هوشمند بايد مهارت‌هاي مورد نياز را در اين مدارس را فراگيرند. علاوه براين، استفاده از نرم‌افزارهاي گرافيكي تنها بخشي از مهارت‌هاي مدارس هوشمند است. هنرآموزين بايد بتوانند طرح خود را براي استفاده از محتواي الكترونيكي در برنامه درسي ارائه كرده و محتوا را تاليف نمايند. آن‌ها بايد مهارت طراحي برنامه درسي الكترونيكي و انتخاب اجزاي محتوا براي بكارگيري در برنامه درسي را كسب نمايند.

مزایای هوشمندسازی مدارس

Ÿافزايش مشاركت عناصر مرتبط با سيستم مدرسه به ويژه اوليا، مربيان و هنرجویان و فراهم كردن امكان تعامل بيشتر آنان با يكديگر.Ÿ آشنایی هنرجویان با فناوري الكترونيكي و افزايش توانمندي‌هاي فردي هنرجویانŸ رشد همه جانبه هنرجویان Ÿايجاد تنوع و خارج شدن از شيوه يكنواخت و سنتي آموزش  Ÿافزايش بازده كاري در مدرسه Ÿ آشنایی دانش‌آموزان با اهميت زمان (چگونه مي‌توان در كم‌ترين زمان، به خواست‌ها و نيازهاي خود با استفاده از فناوري‌هاي ارتباطي، پاسخ داد)  Ÿاستمرار فرایند یادگیری هنرجویان در خارج از مدرسه ایجاد محیطی پویا و جذاب برای شکوفایی کامل استعدادها و بروز خلاقیت های فردی و جمعی هنرجویان   Ÿافزایش حضور ، پشتیبانی و مشارکت والدین و گروه های ذینفع در فرایند یادگیری هنرجویان Ÿهمراه نمودن کادر آموزشی مدارس با روندهای نوین آموزشی مبتنی بر نیازمندیهای جامعه دانش بنیان Ÿبه کمک نرم افزار مخصوص امکان ذخیره سازی مطالب ارائه شده در کلاس وجود دارد که این امر منجر به صرفه جویی  در زمان کلاس و در اختیار گذاشتن سریع و راحت اسناد و فایلهای آموزشی می گردد. Ÿایجاد محیطی مناسب جهت ارزیابی های مستمر و متناسب با استعداد و پیشرفت هنرجویان Ÿفراهم نمودن فضای مشارکت و تمایل هنرجویان و هنرآموزان در فرایندهای یاددهی یادگیری Ÿترویج یادگیری تجربی،پژوهش محوری و هنرجو محوری در فرایندهای آموزشی Ÿتوسعه ی مهارتهای ادراکی ، کلامی ، اجتماعی ، حرفه ای تخصصی هنرجویان

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید