no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان با عنوان کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزانم
zip
ژانویه 16, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان با عنوان کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزانم


گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان

گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموزم در پایه پنجم  و علاقه مند کردن او به درس و کلاس  در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 24  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

دیباچه پیرامون قضیه کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

درک مشکل پیرامون قضیه  کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

بررسی بیشتر در رابطه با کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

ارائه مستندات پیرامون کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

پیش بینی نتایج در مورد کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

راهکارها پیرامون قضیه کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

رفرنس و منبع مورد استفاده کاهش مشکلات رفتاری  دانش آموز و علاقه مند کردن او به درس و کلاس

گرد آوری اطلاعات(شواهد 2)

برای اينكه رفتارهای متین را تغییر دهم ، ابتدا تصميم گرفتم خودووالدين را تغيير دهم چون به نظر مي رسد علت نا بهنجاری در وهله اول والدين ايشان بودند. آنان با تولد فرزند دوم ، نسبت به او بي توجه شده بودند وخود را با فرزند دوم يعنی برادر (متین )سرگرم كرده بودند .به همين علت دچار كم توجهی وكمبود محبت شده بود وبرای جبران كم توجهی وكمبود محبت دست به رفتارهای نا بهنجاری زده بود . ونابهنجاری اوو نگرش والدين رانسبت به او تغيير داده وبه او بر چسبهايی همچون بداخلاقی ، پررویی، لج بازی …زده  بودند  وبه اين ترتيب فشارهای روانی منجر به سردرد عصبی ايشان گرديده است .برای كاهش نابهنجاری ، مادر ايشان به آموزشگاه دعوت گرديد. ومشكلات با مادرايشان درميان گذاشته شده و از مادر ايشان خواسته شد تا با شوهرش نيز در اين مورد صحبت كند وسعي كنند با او رفتاری توام با مهر و محبت داشته باشند وبه او توجه بيشتری نمايند . يا تحقير نكنند و هنگام بروز رفتارهای خوب ، ايشان را تشويق كنند.

تقريباً سه ماه طول كشيد تا ايشان آرام آرام باور كند كه والدينش، تغيير يافته اند و به او توجه ومحبت می كنند واو نيز مانند برادرش برای والدين مهم است .و به مهم بودن خود نزد من در آموزشگاه نیز پی ببرد.

و به خاطر پاداش ، رفتارهای مناسب او  تقويت می گرديد. رفتارهای ناهنجار ايشان آرام آرام كاهش می يافت. خودش هم به ويژگی های مثبت خويش پی برده بود واحساس مي كرد كه او هم می تواند از راه های مثبت خودی نشان بدهد.

بعد از چهارماه دوباره مادرش به مدرسه دعوت گرديد ، ايشان گفت كه رفتارهای متین نسبت به گذشته قابل مقايسه نيست واوخيلی زياد  تغيير يافته است . از ايشا ن  خواسته شد كه مانند گذشته با او رفتار شود و صبر و  تحمل را از ياد نبرند .. بعد از چند روز بطور خصوصی از او پرسيدیم كه سر دردش چگونه است . ايشان گفت كه كاملاً خوب شده است . در اينجا بود كه فهميدیم روشهای ما درست بوده است و مشكلات روانی تقريباًاز بین رفته است . در كنار بهبود اختلالات رفتاری، با تقويت نكات مثبت ، اعتماد به نفس وی نيز پرورش يافته بود وبا اطمينان بيشتری درسهايش را می خواند ونمره هايش نيز روز به روز نسبت به گذشته بهتر می گرديد. بطوريكه همکاران سالهای نيز ازمن تشكر كردند كه توانسته بودم اختلالات رفتاری او را بهبود بخشم

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید